Muhendis_anne Merhaba anneler🥰 kullandığınız uygun fiyatlı epilasyon aletlerini yazar mısınız? Memnun musunuz ve hangi markayı hangi modeli önerirsiniz?
Deletedmom146 Muhendis_anne şuan fiyatını pek bilmiyorum ama Philips lumea 1997 çok memnun kaldım hamilelik doğum emzirme derken yarım kaldı tekrar devam edecem
YK_ Muhendis_anne ben yıllardır philips kullaniyorm pratiklik olarak ıyi ama ağda kadar ıyi değil ya bacak alıyorum çok batık çıkarıyor jiletten ıyi tabi çok erken çıkarmıyor
Deletedmom278 Muhendis_anne https://urun.n11.com/epilator/braun-silk-epil-5-511-islak-ve-kuru-kablosuz-epilator-P414972354
Deletedmom146 Muhendis_anne 3170 modeli ışıklı ve ön arkasında tırtıklı aparatı bat batıkları da çok güzel çıkartıyordu
Nrnbirol Muhendis_anne kesinlikle phlips öneririm ben dayanamam aslında ama fazla acıtmıyor masaj başlığı takınca ışığı falan var çok hoşuma gitti fiyatı da cok uygundu