[silindi] gelirim yok 0 çalışmıyorum eşimden ayrı olduğum için gelirime 0yazdım çünkü hiç bi gelirim yok birikmiş para varmı diye sordular yok yani yardım alıyor musunuz diye sordular yok dedim ayrı olmayıp evimde olsaydım eşimle başvutmazdım gelirimiz vardı çünkü durumu iyiydi eşimin