Aslimm Hanımlar merhaba ,Perşembe günü eşim adına başvuru yaptık dün değerlendirme devam ediliyo gibi bir şey yazıyordu ama bugün hiç bir şey görünmüyor. Neden acaba
Nildailay Aslimm sosyal yardım sorgulama kısmına bakın.arama kısmına yazıp.başvuru ekranında gözükmüyor şuan başvurular
zeytinlikek Bende annem için başvurmuştum şimdi hiçbir şey yok, öncesinde süreç devam ediyor yazıyordu
Aslimm zeytinlikek öyle olsa bence yazardı ya ,belki yoğunluktadır iyi düşünelim iyi olsun inşallah ☺️
Aslimm 2Minnosannesi eşime başvuru yapmıştık biz durum böyle olunca bugün bana da yapalım dedik ama haneden birinin başvurusu değerlendirmede diyor kabul etmiyo 🤷🏼♀️
GUBILIK Nildailay sosyal yardım bulunamamıstır yazıyor. Bu kabul edilmediği anlamına mı geliyor ki. Kabul edilmemiştir deseler daha iyi olurdu sanki. Tekrar mı basvursam bilemedim