minikmucize Para olamaz ptt de çalışıyorum postacıyım başvuran dışında kimseye teslim edilemez kardeş eş baba anne bile olsa maskedir iki üç gündür maske dağıtıyoruz çünkü
OzEnAr minikmucize sağol canım eczaneden kodumuzda geldi aslında herkes eczaneden alınacak artık denilince o yüzden sorayım dedim
brns21 minikmucize Ya konuyla alakasi yok ama 1 ay olcak issislik maasim gelmedi adrese teslim istemistim hala dagitiyormusunuz normalmi bu kadar gecikme
Hsynn_annesi OzEnAr daha önce burdan bir arkadaş paylaşmıştı. Korona yardım diye başvurmuştur. acaba reddedildi diye onun cvbi olabilirmi? Basvurduysaniz. Para yardımına basvurduysaniz belkidr odur gelen.