Metesmom Gzlky Prima kullanıyorum sızdırmadı şu ana kadar. Ama küçük gelince de sızdırıyor, 1 no büyük denediniz mi?
Deletedmom196 Gzlky prima kulanıyorum çok memnunum. Daha önce molfix kullanıyordum her bez değişiminde kıyafetlerini de değiştiriyordum
Fatma_FLZ Gzlky prima premium care kullandım Sleppy naturalde kullaniyorum hattâ ic lastiklerini kesiyorum cok ız yaptığı için ona rağmen sızdırma olmadı Ne sıklıkla bez değiştiriyorsunuz
Fatma_FLZ Guler6106 burda birisi önermişti sizde bi deneyin bezden memnun olduğum için degistiremiyorum Prima pisik yaptı mesela
Tugg Fazla kaldıgı içini sızdırıyor acaba oda olabilir bide çiş çok yapıyorsa bende aynı sorunu yaşıyorum benim oğlumda çok çiş yapıyor
Ayseynep Gzlky yani ben sleepy kullanıyorum sızdırmıyor evy baby kullandım çok dolu olmadığı takdirde çişin varlığı anlaşılmıyor birde çizgide yok baby turco pişik yaptı reklamlara aldandım denedim slrpy en güzeli tabi prima kullanmadım bana yetti ikisi.
S_SARIKAYA Prima kullandık her çeşidini ama yine de çok sızdırdı. Goon kullanıyoruz uzun süredir. Eğer ishal olursa birazcık taşıyor ama onun dışında hiç sorun yaşamadık.