AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Gzlky Evybaby normal paket yesil lacivert yazılı olan harika ve indirimde sitesinde.
Miran_s23 Cingirak ben prima aktif bebek kullanıyorum 18 günlük oğluma çok memnundum ama son 4 gündür sızıdırıyor artık sanırsam yenidoğan 2 numaraya geçmeliyiz Allah’dan stoklamıştım dogumdan önce her numaradan 1 er paket almıştım 1 numaramız daha bitmedi ama daha da sızdırırsa 2 numaraya geçeceğim
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Gzlky babyturco, canbebe, sleepy, bim, şok, hepsini kullandım hepsinde tsşma sızdırma yaşadım. Bez şisiyor kötü oluyordum evy baby harika ve cildi hiç ıslak.kalmıyor hepsi ıslak bırakıyordu poposubu çiş yapınca.
Deletedmom298 Gzlky Ben sleepy natural kullaniyorum 1 kere bile sızdırmadı. Acaba bezini çok mu gec degistiriyorsunuz doldugu icin sızdırıyor? Ya da bebeginiz cok cis yapiyor olabilir
Papatyaseverr Deletedmom298 bende yeni geçtim bir kere sızdırmıs aslında her beslenme sonrası bezini mutlaka değiştiriyorum belki nadir değiştirmediğim oluyor ama günlük en az 7-8 bez değiştiriyorum acaba bağlanısımı gevşek bıraktım çokta ince bir yapısı var beğenmiştim aslında 🙄
Arasannesi Gzlky sleepy naturalden ben memnunum bazen bebegım ( hatta bu sabahta oldu) bıanda cok kaka yapıyor doluyor bez çişte vardı zaten onun uzerıne yaptı emerken.hıc sızmıyor taşmıyor
Badevehande Bezi takınca lastik kenarlarından çıkanları içeri geri koyarsanız sızdırmaz. Ayrıca Prima tavsiye ederim. Molfix ve sleepy markası kullandım ama yeri kötü geldi primdan sonra😒
Babe Gzlky Prima aktif bebek👌 Molfix ve sleepy de denedim primadan aldigim verimi asla alamadim.Fiyatinin hakkini veriyor ayrica grrcekten 12 saate kadar kuruluk diyor reklamlarinda gayet dogru.Daha az bez degistiriyoruz.Fiyati ucuz olan sık degistirilen bezlerle ayni fiyata geliyor
CankizimRavzam Gzlky dogdugundan beri soffio A101 bezi kullanıyorum hiç sorun yasamadik tavsiye ederim
Cingirak Kubra01wi o zaman siz beden olarak yanlış alıyorsunuzdur. Bütün gece bağlı kalıyor sızdırmıyor 12 saat
Nursee Gzlky goon kullaniyorum cok memnumum altı hic islak kalmiyor buyuk oglumu goon ile buyuttum simdi kucuk oglumdada goon kullaniyorum:))