Bir doktorun sitesinde devit için içerdiği paraben miktarı zararlı olması için cok fazla verilmesi gerekir yazıyordu benimde kafam karısık bu konuda açıkcası önce bibac içirdim bitince devit aldım doktora danısan varsa yazabilir mi acaba ssanıyorum hepimiz aynı instagram sayfasının paylasımından dolayı kafamız karısık bir doktrdan duysak daha emin olabilirz diye düşünüyorum ben haftaya sorabilirim anxak cünkü