Asill iştahsız mi bebeğin canım, benimde oğlumda beslenme reddi var 3 ay 8 günlük 15 gündür ne meme ne biberonu alıyor, yok atak yok dış diyorlar ama çok moralim bozuk kötüyüm, bende ek gıdaya başlamayı düşünüyorum 1 ay sonra falan böyle olmicak diye, burda okumustum muz avakado falan kilo aldırıyor yazmışlardı