Asill benim bebeğimde kIz bende kilo alımını az buluyorum ama drlar normal diyo. 4 ay kontrolünde 6000 di şu anda 5ay 7 günlüğüz alsa alsa 500 gr felan almıştır heralde 6 aydada hemen hemen seninki gibi olur bizimkide. Bu ay virüsten dolayı kontrole götürmedim. tadımlara başlasam mı bilemiyorum bende🙄