Eslemervaninannesi benim oğlumda 3 ay 8 günlük, 2. Ayında başlamıştı ağzının suları ellerini emiyordu, 2 ay 25 günlükten beri ne meme ne biberon alıyor iştahsızlık var ve çok aşırı salya var köpürtuyor resmen yalancı memeye aşırı düşkün oldu dişlerini mi kasıyor anlamıyorum, alttan iki tane diş yeri belirmiş gördüm ama kabarma yok , inan ki delircem uykusunda besliyorum, milletin çocukları nasıl emiyo annesini biberonu canavar gibiler , Allah’ım a sonsuz şükürler olsun sağlığı yerinde ama bütün günüm onu doyurmakla ugrasmakla geçiyor kirk takla atıyorum, sarıl sarıl akan sütlerim kesildi, hergun ağlıyorum neden böyle diye 15 gün oldu aşırı kötüyüm, doktorda gidemiyoruz coronadan, bazıları dis diyor bazıları atak diyor dünya kadar mama denedim ama olay beslenme reddi yani iştahsız sanki hiç acikmiyor hergun dua ediyorum eski haline dönsün diye 2.5 ayına kadar çok iştahlı bı çocuktu 😔