arkadaslar kizimin 2.5 aylikken huysuzlugu basladi bide salya da artis ve ishal. salya ve ishale anlam veremesemde huysuzlugunu atak dönemine baglamistim suan sag ust tarafta bi cikinti var gibi ama eminde olamiyorum var mi bebegi erken dis cikaran iyi tarafı kotu tarafi nedir bugun kulak akintimiz da olmus alakasi var mi acaba