Masal20 Canada10 o zaman sağlık ocağına giderim hastaneden daha korunaklı bebek girmeden dezenfekte ediyorlar odayı falan sağlık ocağımız küçük bizim steril etmek daha kolay oluyor bilgi için çok teşekkür ederim ☺️
Birminnosannesi [silindi] Bundan kimse bahsetmedi bize. Ne doktorunuz ne de sağlık ocağındaki hemşire ve ben emzirdim. İlkinde de ikincisinde de 😕
[silindi] Birminnosannesi ben oğluma bu aşıyı Almanya da verdirmiştim, Almanya da ki Robert-Koch enstitüsü diyor bunu, 1 saat önce ve sonra diye. Yaptım sanıp aslında yapmamış olmayın diye söylüyorum, hepimiz çocuğumuzun en iyisini almış olmasını isteriz.
Oyku1801 Masal20 3 seferde damlattı ağzına öksürdükçe sakinleştirdi yarım saat emzirme sarsma kusmasın dedi ben bilmediğim için gittim cesaret edemedim ama evde rahatça yapılırmış
Yasemin2812 Masal20 eğer ilk dozuysa hastaneye gitmen gerek canım çünkü bazı bebekler de alerjiye sebep oluyormuş 2. Dozunu alıp evde kendin de yapabilirsin sağlık ocağın da yaptıracaksan kendin alıp gidiyorsun özel hastane de ise mevcut yapıyorlar hemen
Birminnosannesi [silindi] Teşekkür ederiz uyarı için. Tek bir doz kaldı. 3. doz da dikkat edeceğim söylediğinize 😕
Esmeler2 Masal20 doktor yapabilirsin dedi. Zaten aldığında ucu kalem gibi bi şırınga çıkıyor içinden. Bebeğim açken oturur poziyonda azar azar ağzına verdim yavaş yavaş içti. Tadı da güzel sanırım baya beğendi😃
Prensannesi0112 Masal20 hazır şekilde canım zaten şırınganın içine çekmişler sıvıyı küçük bişey hepsini veriyosun
K1996 Masal20 normalde hastanede bulunuyor ben virüs olduğu için baskaa bi özel hastaneye gittim orası özel olmasına rağmen rota menenjit gibi aşıları ellerinde yokmuş eczaneden aldım sadece muayne etti oğlumu onun ücretini verdim eczaneden aldığım iğnlri yapmak için ayrı ücret almadılar benden