6714431 bebeğim 3 aylık bu aya kadar su içinde kalırdım gece uyurken. Emzirme zamanlarında, otururken vs. acayip terlerdim. Bu hafta adetim geldi terleme neredeysr ciddi anlamda azaldı. Sadece gece uyurken terleme devam ediyor oda su gibi olmuyor. Tiroid bezlerinde problem yoksa eğer geçiyor zaman içerisinde. Ben normalde terleyen bir insan değildim böyle. Hamileyken terleme basladı, doğumdan sonra tavan yaptı şükür şimdi azaldı.