UrazsMoM beni kesinlikle kabul etmiyor bende sakinleşem Bi bebek değil yani Bi hafta sonra 5 aylık olucak kucağımda sakinleşmiyo memede belki sarılıyım seviyim öpüyim yok sakinleştiremiyorum anca dikkatini dağıtıcaksın balkona çıkarıcaksın hava alıcak camdan bakıcak yada kırmızı balık söylüceksin başka Bi temas şeklinde sakinleştirmek yöntemi bulamadım ve 5 aylık bebek için 5ten sonra uyutmama çok gibi gündüz 6-7 aradı kalkıyo bu aralar daha çok 6da kalkıyo ilk uykusunu Bi buçuk saat sonra yapıyo Bi saat diğerlerini 2 saat arayla 1er saat dicem ama bazen Bi iki uykusu Bi buçuk saati buluyo 5te şekerleme yaptırıyorum yarım saat o bile Bi saat oluyo bazen 7buçuk 8gibide gece uykusuna geçiyo 4aydan beri uyku rutini oluşturdum başta hep aynı yaptım emzirdim altını değiştirdim kitap okudum iyi uykular veye iyi geceler diyip öpüp hamağa koydum sallarken birazda, dandini söylüyorum öyle uykuya geçiyo şimdi gündüz uykusuna sadece iyi uykular diyip öpüp koymaya başladım gece uykusuna uzun rutine devam