Kızlar iyi geceler. Bu akşam uzun zamandır düşündüğüm uyku eğitimine başlamayı denedim. Profesyonel destek almadım, okuduklarimdan hareketle bı şeyler yapmaya çalıştım. Yalnız ne zaman bu konuyu açsam eşim çok ümitsiz yaklaşıyordu çünkü kızımız uyku konusunda zor bir bebek. 5 ay 9 günlük ve yaklaşık 4 aydır sallayarak uyutuyoruz. Çok zor uykuya geçer adeta savaş veririz. 4. aydaki uyku gerilemesiyle birlikte kesintisiz uyuduğu gece uykuları da maalesef bozuldu. Bu akşam saat 10 da artık iyice uykusu gelmişti, altını aldım, pijamalarini giydirdim, saçlarını taradım, uyku arkadaşıyla tanistirdim ve besigine yatırdım. Oda loştu. Fonda her zaman uyuttugum ninniyle birlikte yan yatırıp pış pışladim. Uyku arkadaşıyla oynadı döndü durdu derken bir saat sonra mizirdanmaya basladi. Yatır kaldır yaptım devamlı sakinlestirdim. Tam iki saat beşiğin başında geçti resmen. O uykusu olan çocuk gitti enerji bombası geldi. Tabi bunları gören eşim de bunu kastettiğini, bizim kızımıza uyku eğitimi veremeyecegimizi söyledi yine, biraz da dalgaya vurdu çok bozuldum. O kadar emin ki, uyku eğitimini ver sana istediğin takı setini alicam bile dedi😲 ama benim müthiş hevesim kırıldı. Nolacak ayagimizda sallayalim diyor ama hadi bugünlerde evdeyiz de yarın bı gün okullar açılacak ikimiz de öğretmeniz sabah çok erken kalkıyorum ben bı de akşamında neden saatlerce kızımı uyutmakla ugrasayim çözümü varken?? Hırs yapmakla pes etmek arasında kaldım kısacası..😞