HiraSare DuygUras contractubex doktorum önermişti kullandım etkisi var. Gorumcemin çocukluğundan kalma yanık varmış bacaginda baya da büyük. Bunu kullanmaya başladı bir kaç ay da sonuç aldı. Şimdi yok denecek kadar az.
asel2020 HiraSare karın çatlaklarına da iyi gelir mi? Bana da sezeryan dikişim için verildi ara ara kullanıyorum.
[silindi] 15gun oldu benimde doğum yapalı karnımın içleri agriyo aciyo usuttum sanırım doktor sadece bana batikon verdi süreyim diye
deniz_melih Dikişlerin biraz yukarı kısmı şişliği normalmi 10gün oldu bugün şişşlk inmedi Dr umarsamaz tavırla geçer geçer dedi geçecek gibi durmuo dinlenmediğim için ödemmi oldu acaba 😢
Mom_teacher deniz_melih benim 28gün oldu doğum yapalı , hala çizgi bouınca üst kosmı şiş, normaldir herhalde, haftaya kontrolüm var doktora soracağım, inş bi sıkıntı yoktur
deniz_melih Mom_teacher dikişin olduğu bölüm değil ama dimi dikişin hemen üst kısmı benimde öyle şiş bombeli duruo 😢beni 6hafta sonra çağırdı bide
deniz_melih Mom_teacher umarım geçer teyzeminde öyle olmuş geçmiş çok oturmaktan dinlenememekten olmuş onunda bende 2.günü kalktm iş güç yaptm ödem olabilir
Sadiye1 DuygUras doktor bana krem falan vermedi valla 🤣🤣 ama benimki yapıştırma olmuştu sadece iki başta dikiş vardı. Dikiş olan yerler kayboldu tamamen hatta ben de keşke hepsi dikiş olsaydı hiç kalmayacakmış demiştim ama 7 aylık oğlum yavaş yavaş geçiyor gibi. O sızlama olayına herkes öyle diyor ama bende üşüttüm doğumdan sonra ama hiç olmadı öyle bilmiyorum