DuygUras ilk dogumum sezeryan, ikincisi ssvd idi. Arada da 6.5sene var. Zamanla daha cok iyilesecek merak etmeyin Hatta benim dikis izim bile incecik bir cizgi kalmisti, estetik dikis yapildigi icin. Hic de sızlama falan olmuyordu ama bende hatirliyorum ilk bir sene cok daha dikkat etmistim..