Arzuorhan az önce 6 ay aşısından geldik biz de. Şu anda yok ateşi uyuyor ama akşama olur diye düşünüyorum. Bizim genelde oluyor ateş çünkü. Geçen ayki aşımızda da 2 gun olmuştu ateş. Hatta ilk gun gece 38.6ya yükselmişti. Ama bu kötü birşey değil. Vücut içine giren mikropla savaşıyor. Çok iyi birşey ateşin olması korkmayın.