Roz Denizanne ilk 2 ay hiç yapmadık 10 gun 10 gun bekledik ama yok olmuyor doktor tembel olabılır dedı artık uyaemıcam ama su zeytınyagı verim bakim inşallah düzelicek
Eda3536 Roz bizimde öyleydi canım düzenli olarak bio Gaia kullandım düzeldi yani ben düzelmesini bu damlaya bağlıyorum kullanmıyorsan kullan dene bi işe yarar inşallah 😊
sabirsizbebek15 Roz bir ay boyunca debridat şurup kullandık. Düzene bindi sonra. Hergün aynı saatte vermek lazım.
NehirAsel Busratasdemir95 bir bardak sıcak suya bir çay kaşığı kimyon atıp demliyorum dibe çökünce süzgeçle süzüp ılıkken içiriyordum 13 aylık olacak hala faydası oluyor karnının ağrısınada iyi geliyor rahatlatıyor
ozgehamzaefe Bizde 10 aylığız aynı sorun bizde de var 1 aydır nerdeyse uyarılmadan fitilsiiz yapmıyor yaparken de ağlıyor herşeyi denedim ama düzelmedi doktora gidemedik ne yapacağımı bilmiyorum ama çok korkuyorum
Deletedmom819 Roz sadecw anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal. Ama siz sürekli uyarıp yaptırdığınız için bağırsaklar tembelleşmiş olabilir. Bir kereye mahsus bağırsakları lavmanda boşaltabilirsiniz. Sonra bırakın kendisi yapsın mutlaka yapacaktır
Roz Deletedmom819 yapmıyorum uyarmayı yaklasık 7 gün oldu 3 gün daha bekleyeceğim ondan sonra doktora danışıcam teşekkürler 🙏
ozgehamzaefe Başka herşeyi denedim ama düzelmedi mama içiyor ek gıdayla beraber ağır mı geliyor bilmiyorum
Duyguerkac NehirAsel kimyonu nasıl yapıyorsunuz acaba benim bebeğimde yapmıyor uyarılmadan bu arada 40 günlük bir zarasrı olmz demi