Hanımlar merhaba kızım 3 aylık daha dogrusu 6 mayısta tam olarak oluyor. Ve bu dönemde bir kaç konu hakkında sizlere danışmak istiyorum. Bunlardan en önemlisi de dogdugundan beri uyarılmadan kaka yapmıyor 😏 her türlü uyarmayı deneedık 10 gun bekledik masaj yaptık Doktorumuz fitil verdi 1 kere verdık sadece çok alışmasını istemiyorum bu konuda sizler neler yaptınız 🤔 açıkcası yapmadığım ve başka yöntemler var mı merak ediyorum 😌 ayrıca Doktorumuz bazı çocukların bu konuda tembel oldugunu 3 aydan sonra normale döneceğini söyledi ama bilemedim sizlere danışmak istedim 🤗