Ayazz444 biz cok memnunuz. Kizimin gaz problemi hic olmuyor diyebilirim. Karnindan sesler duyuyorum bazen😊 Emdikten sonra gazini kolay cikariyoruz, gaz bagirsaklarina inerse de kendi cikarabiliyor. Yalniz biz 10 gun falan duzenli kullandiktan sonra bu asamaya geldik. Dr umuzda en az 5 gun duzenli kullanin demisti.