Kubrakr56 internette iki fotoğraf gördüm. Biri zayıf diğeri şişman aynı ayda dogmuslar. Ama ikiside sağlıklı. Ben açıkçası cocugum çok kilolu olsa emin olun ki korkarım. Çünkü protein yağ mineral vitamin dengesi var vücudun ve ben bunu saglayamamisim çocuğumda sadece yağ almış un ile beslenmiş derim. Vücudun dengesi bozulunca bu kiloları ömür boyu atamiyorlar. Sadece un cicibebe yiyen çocukları görürseniz bunu anlarsınız. Açıkçası balık sürekli yiyor et yiyor yumurta yiyor ilik suyu veriyorum ama yemedgi zamanlar çok oldu alışma evreleri var sadece sabır. Yani kilo alsın diye asla bı yönteme başvurmadim önüne koydum oturdum masaya kendim yemeğimi yedim baktım beni izliyor başladı yemeye. Yemediği günler oldu meyve verdim ve ya nesguikli süt var onu verdim diyorum ya gerçekten sabır işi. bir derdi vardır eminim ki stres bile oluyor olabilir emin olun onların dertleri çok büyük bize küçük gelse de ☺️. Değişik tatlar denediniz mi acaba. Yumurtali patates tostu, krep , pankek yapabilirsiniz. labne peyniri, muz bunları genelde bebekler çok sever. Bir de balık yağı kullanın derim OMEGA 3 yani. İştah açıcı özelliği varmış. Bir yaş üstü zaten alınması gereken bir yağ bu. Vücutta üretilmedigii için dışardan alınıyor malum balık bulmak şuan çok zor yağı alabilirseniz çok katkısı olacaktır. Kilo aldırma olayı yokmuş bilimsel olarak iştah açıyormus ben faydasını çok gördüm. Mollers OMEGA üç kesinlikle öneriyorum 👍