Damlaemir yanlış anlamayın ama pütürlü yiyememesi çok kötü sizin için de onun kendini ifade eden bir birey olabilmesi gerektigi için de . Biraz kolaya alışmış. Tuvalet eğitimine belirli yaşa gelen çocuklar direniyor buda onun gibi emin olun ki o şuan tek başına yiyebilecegini her şeyi farkında bize pabuçları bazen ters giydiriyorlar öyle değil mi ama ? Gerçekten bilmedikleri yok ve gördüklerini yapiyorlar. Benim kızım 6. Aydan itibaren eliyle yemeye başladı. Yani blw şeklinde başladım yemediği hiç bir şey yok şükür kilosu 10 kilo ama yiyor diyorum en azından hareketli bir de. Çorbayı dahi kaşikliyor yani çatal kaşık alıştı ben verince yeemz benimki de kendi yiyecek bu sekildeyiz. siz bir şekilde başlayın çünkü inanın ki kac yasina gelip hala anne elinden bekleyen bebekler var. Sizin için de rahatlık olacaktır eminim ☺️☺️ 🌼