0503 eczaneye gıt canısı,süt çayı de.küp şeker gibi doğal bısı o.gonul rahatlıgıyla ıcebılırsn.bı su bardagına kaynar su koy.2,3 tane kup at ıcne.şeker koyma kendısı sekerli zaten.oyle iç.sabah ve aksam.bı kaç gun devam et.ben bide rezene ıcıodm zararlı içme dedıkelrı ıcn kestm.süt çayını da kestım.cnku gogsumde cok toplandı sut sağmayınca da mastit oldu.ateşlendım boğazlarm şişti titreme geldi felan.ondan sut cayı rezene hiç bişi içmiom sık sık sağıyorm.❤️