0503 gunde 4,5 az.bende oyle sağıyordum.az sağıyorsun sütün azalır gerı kaçar dedıler.gece kalkıp sağmıyordum mesela.ama sımdı geceler dahil gunde 8,9 kere sağıyorum.2,3 saatte bır yani.dıkkat et ona bıde manuel pompa kullanma oda tam cıkarmıyor sütünü.elektronıkler bıle tam cıkarmıyor.ama manuelden daha ıyı.sağ dolaba at.bızden ıstiolar hastaneden arayp goturuoz.az sağma tamam mı?😘