Nazli01 diş dönemiyse çok normal yememesi benim oğlum da yemiyordu hiçbir şey burda kaç başlık açtım kaç başlık okudum yok yok şu an 10 aylık olacak biz ek gıdaya yeni başladık gibi bir şey oldu inanın ki 3-5 kaşık yiyor diye şükrediyorum kaşığı reddediyormuş oğlum, her şeyi elimle verince ağzını açmaya başladı zorlamayın bence yiyecek elbet :)