Nazli01 emiyorsa emme aralığını biraz uzatın canım. Ben oglumu 8 aylikken sütten kestim. 7 aylikken emme sıkliğını azaltmiştim. Mesela önce ek gida, sonra emiyordu. Yani karni açken hemen emzirmeyin. Ek gıda vermeyi deneyin. Yemezse hemen emzirmeyin. Biraz bekleyin. Acıkınca illa yiyecektir birseyler.