Yakamoz annemin anlattığına göre ben 6. Aya kadar gece uykusu denen şeyi yapmamışım kadıncağız garibim korkudan kardeşime korunurken üstelik 5 yıl sonra hamile kalmış 😄 6. Ayda birden düzene girmiş uyku vs. Size bekleyin zamanla düzelir diyemem ama Emin’im vardır bir çaresi. Anneliği becerememek falan böyle şeyler söylemeyin 9 ay taşıdınız dünyaya getirdiniz uykuyu da kendisi çözecek. Ama tavsiyem yardım alın. Kendi sağlığınız yerinde olmalı ki bebeğinize verimli olabilesiniz. İnşallah düzelir yavrucak bizim uykularımız onun olsun 🙏🙏🙏