TubaEfe Peri_ss aynı şey bende de oldu yeni oldu hatta ve acımaya başladı bende korkuyorum neden oldu acaba 😞
Momymom Peri_ss evet acıyodu Bende onu görünce 45 dakika kadar ağladım 😂😂 sonra çok sık iç çamaşırı ve ped değiştirdim 3 gün su sürmedim 3 gümde iyileşti şükür
Deletedmom819 5253 benim estetik dikiş olduğu için düşme olmadı ama iyileşme ağrısının falan geçmesi bir hafta sürdü sürekli batikonla temizledim kuru bıraktım.
Momymom Peri_ss hayır kullanmadım sadece büyük tuvaletini yaptığında peçeteyi ısla ve sadece o bölgeyi temizle kesinlikle kalmadığına emin ol, ön tarafı da sadece kuru tut yeterli