Pamuk_seker Deletedmom331 doğum lekesi değil canım bu kızarıklık geçiyor kızımın burnunda vardı geçti iki kasının ortasında vardı geçti gibi hemen hemen 😊
aysevecagla Benim kızımda da var, çok hafif göz kapaklarında ve burnunun altında. 2 yaşına kadar geçer demişti doktor. Geçeceğini biliyorum çünkü aynı yerlerde kız kardeşimin de vardı, şimdi 20 yaşında ve o kırmızılıklardan eser yok 💁🏼♀️
E_Defne Deletedmom331 aynısı kızımdada var bazen soluyo bazen rengi cok koyulasıyo gül veya cilek lekesi diyorlar zamanla geciyormus gecmesede o bölümü sacı kapatır zaten
Kubra_2019 Deletedmom331 evet doğum lekesi benim bebegimin de sol taraf basın da var 💓💕🥰 güzel hatıralar bunlar.
Bilge12 Deletedmom331 aynusinidan bizde de var hemde ayni bizdede ensesinde gül lekesi oluyor sanırım bu ama büyüdükçe geçiyor azalıyor yani bizimki küçükken daha kırmızıydı şimdi 13 aylık çok azaldı dikkatli bakmayınca gözükmüyor bile
Hatice2208 Peki bu da sizce doğum lekesi mi ?google da taramalarda spina bifida da görülüyormuş .şu süreç olmasa ilk işim hastaneye götürmek 😔.
Deletedmom245 canyarim olabilir tabiki belki bende dokunmuşumdur ondan poposunda vardır doğum lekesi bilinmez🙄☺️
Deletedmom145 Deletedmom331 aaaaaaa ahahaahh😍😍😍resmennn benim oglumdadaaa bundan yaaa😍😍😍😍😍aynen boyle ya. bende gül kikladim hep hamilelikte.bana gûl koklama kizzz yoksa olucak dediler.inanmiyorum hurafelere dedim geçtim.burnumda olcak saniyordum😅Ama aklima geliyo ciçeyi kikladim saçlarim açikti saçlarimi bi yere toplamak istedim ellerimi hemen hemen ayni yere koydum bilerekden😆
kevserrc Deletedmom331 dogum lekesi canim cogu bebekte oluyor bunlar alinda goz uzerinde en cok da ensede hatta isimleri var melek öpucugu leylek isirigi internetten de bakabilirsin zamanla geciyor yanlis olmasin 1 yasina kadar diye hatirliyorum gecmezse veya artmaya baslarsa lekeler o zman gotursun doktora
Denizarya34 Deletedmom331 benim kızımında aynı yerde vardı geçti takmayın kafanıza hiç bir şey kalmıyor şu an kızım bir yaşında
deletedmom247 Deletedmom331 Benim oğlumunda yüzünde vardı bukadar büyük değildi ama geçti zamanla bilemedim 😏 Doktor doğum lekesi geçer demiştii bazıları zaman alır bazılarıı hemen geçer korkma diye ☺️