Merhaba benim kızımda da aynı yerde ve iki kaşının ortasında vardı ensesindeki geçti 1 yaşında şuan kaşının ortasındaki ağladığı zamanlarda çıkıyor ayrıca bunun birseye dokunma ile alakası yok bizim doktorumuz açıkladı bize bebek anne karnında kesede uzun bi süre aynı yere yaşlandığı için orada kan dolaşımının yavaşlamasından kaynaklanıyormuş