Decetinky Rukiyeaybars bu arada bizdede var o lekeden doktorumuz 7 yasına kdr durabılır bi problem yok demıstı
Prensveprensesannesiiiii Rukiyeaybars benimde oğlumda vardı doğduğunda yaklaşık 1sene kadarda ara ara farkettim sonra geçti doktara sormuştum bu nedir diye bebeklerde olabiliyor korkulcak bisey değil zamanla olmucak demişti öylede oldu ama siz yinede içiniz rahat etmesi için en azından doktorunuza şu durumlarda watsptan ulaşıp sorabilirsin 😊
Merveyavuzktm Oğlumun da var mongol lekesi deniyordu sanıyorum. Biz üç kardeşiz üçümüzde de varmış doğarken, küçük kardeşim 10 yaşında annem hala geçmediğini söylüyor. 😂
aysenurkerem Rukiyeaybars He yayılma şeklinde olmuş. Büyüdü ve uzadığı içinde olmuş olabilir. Yada büyümüştür. Oğlumda da vardı 2.yaşına kadar normal sayıyorlar ama büyüdü için bi soru işareti oluşuyo muhakkak danışın derim
MarlaSinger Benim oğlum da beyaz tenli onda da kuyruk sokumundan yuları doğru var. 7 aylık hala geçmedi. Kızımda olmamıştı
idil1990 Rukiyeaybars [url=https://hizliresim.com/fgZnWY][img]https://i.hizliresim.com/fgZnWY.jpg[/img][/url] boyle biseymi
idil1990 Haticemree foto ekledim sizde bakin isterseniz tedavi goruyoruz arka taraflari mor renk degistiriyor
Haticemree idil1990 benm bebegmde byle bsy yok . Benm bebegn kalca kısminda hafif morluk var doğduğunda daha belirgndi yavas yavas geciyor gibi. Biri acikladi az once mongol lekesi denen bisy varms o sanırım
idil1990 MarlaSinger yanliz goruldugu gibi kalmadi bizim kabardi rengi koyulasti mor ve kirmizimsiydi kuyruk kemiginde olan mongol diolar cogunda geciyir. Bizimki birden ilerlemeye buyumeye basladi yayildi ilk bas timosol damla kullandik yuzeye daha sonra hastahanede uc gun yattik ilaca basladik iki aylikken simdi dort aylik iki aydir tedavi goruyoruz buyumesi durdu suan en iyi durumda bu bi tur damar timoru beynine ve karacigerine bakildi bu tarz dogum lekesi olanlar buyuyorsa kabariyorsa muakkak bebege bakilmali kanama yaptigi anda enfeksiyon kapmasi cok riskli hemotoloji onkoloji bolumu bu rahatsizliga bakiyor. Doktorumuz en azindan buyumesini durdurduk simdi gecmedini bekleyecegiz dedi zamana kaldi ilacida sabah aksam kilosuna gore vermeye devam ediyoruz.
idil1990 Buyuyorsa muhakkak takip edin sarap lekesi melek opucugu ya da hemonjim ( gul kekesi olabilir) hemotoloji onkoloji bolumu bakiyor cocuk doktoru alanina girmiyor cogu zararsiz diyir ama kabarip kan toplarsa skinti sagligi icin
Doruk12 Rukiyeaybars morluk benim oğlumda poposunda ve belinde vardı geçti şimdi 1 yaşından sonra anca yani 🤔 inşallah önemli Bi şey değildir geçer zamanla
idil1990 aysenurkerem bu lekelerin hepsi dogum lekesi die geciyor sadece ayriliyorlar bolum bolum ama mongol olan buyume kabarma yoksa normal karsilaniyor cogu bebekte tedavisiz geciyor zaten uzerinde kirmizi benek varsa takip edilmeli cogalip azalmasi
Neset Rukiyeaybars doğum lekesidir canım oğlumunda poposunda koca morluk var. Ben doğduğunda düşürdüler sandım koşa koşa hastaneye gittik meğer lekeymiş 🤣