Rukiyeaybars renginin koyulaşmadı bir gösterge mıdır bilmiyorum çoğu benekte var bu durum ne zaman fark ettiniz koyulaştırıyor ve hep koyumu bizimki bazı durumlarda açık bağcı durumlarda koyu gibi geliyor ışıktan mı ne anlamadım onun harıcınde direk internette bulduğum yazıyı paylaşıyorum buraya
“### Mongol Lekesi Anneleri Endişelendirmesin”
Koyu tenli bebeklerde daha sık gözlenen mongol lekesi hakkında bilgi veren Uzm. Dr. Perihan Çobanoğlu Saf, “Belden kalçaya doğru uzanan bölgede ortaya çıkan morluk olarak kendini gösteriyor. Bebeğini kucağına alan her anneyi endişelendirebilecek bu durum aslında tamamen önemsiz. Mongol lekesinin neden ortaya çıktığı bilinmiyor. Doğumla beraber gözlenen bu leke en az 5-6 cm olan kuyruk sokumundan yukarı doğru uzanan morluk şeklindedir. 2 yaş civarı kaybolur ve tamamen önemsizdir. Down sendromu ile ilgisi yoktur” diye konuştu.