Yildizz_ Misskokulum o kdr degış henuz hafif kizarık şimdiden onlemini alıyım diyorum ben… yavrum cok kotu olmuş nasıl canı yanmiştir:(
minnosunannesi06 Yildizz_ oglum da da öyleydi 20 günlükken olmuştu doktor umuz krem verdi geçti ve kut kes tırnaklarını bebeğinin
Sevoo97 Yildizz_ fucidin ve madacassol dogru yazdım mı bilemiyorum 😀 ikisini kullan dedi 1 haftaya gecti tırnagı uzayınca etine batmamaya başladı zaten. Bu kremlerin biri ağrısını hafifletiyor banada oluyor ordan biliyorum 😊
Sevoo97 Yildizz_ çok özür dilerim evde olmadığım için keremin adını yanlış hatırlamış medicassol benim kremim fito ve fucidin olacaktı 🙏🏻🙏🏻