Yildizz_ Kızlar merhaba bugun fark ettim bebegımın başparmakgı kızarmiş:( daha kotu olmadan ne yapabilir önerileriniz ihtiyacım var
55eren55 Yildizz_ benimki de öyle olmuştu kendi kendine geçiyor canım yenidoğduğunda ben de çok korkmuştum thcrimen bi krem sürmüştüm geçti hemen
Yildizz_ aysenurkerem ayak tırnakları çok kucuk ilk doğdugund yok gibi bişeydi 7bucuk aylık daga hiç kesmedim düşünün elde sıkıntı yok😂
Sevoo97 Yildizz_ fucidin ve madacassol dogru yazdım mı bilemiyorum 😀 ikisini kullan dedi 1 haftaya gecti tırnagı uzayınca etine batmamaya başladı zaten. Bu kremlerin biri ağrısını hafifletiyor banada oluyor ordan biliyorum 😊
aysenurkerem Yildizz_ hahahahshs minik deyince günlük sandım 😂😂😂😂 fotoğraf atma şansın var mı parmağını tırnaklarını merak ettim
3evlatAskm Yildizz_ cnm benim oğlumda 7.5 aylık oğlumun ayla bas parmağı öyle oldu şişmiş kızarmış hemen kenar batan kısmı kestim yeri de temizledik sonra düzeldi parmağının şişi ama nasıl canı yanmış önceden yaparkende yandı yavrumun ama çok şükür düzeldi
aysenurkerem Misskokulum müdehale etmeyin, krem sürün kalsın kendi kendine geçiyor. Muhakkak çok uzadıktan sonra küt kesin
Yildizz_ Misskokulum o kdr degış henuz hafif kizarık şimdiden onlemini alıyım diyorum ben… yavrum cok kotu olmuş nasıl canı yanmiştir:(
Zozdemir Bacoderm krem bana da doktorum onerdi birkaç günde geçti bebegimin tırnak batmasi Sonra eşimde de oldu onunkini bile geçirdi valla mucize bir krem 🌼