Ben de iki sezaryen oldum. Daha çok yeni dikişleriniz. Bende sıcağı sevmiyorum hiç evde hep atlet şort gezerim yani öyle ağrım falan olmadı. Ara ara oluyor ama darbeye bağlı. Çocuklar karnıma vurunca falan. 7 ay oldu doğum yapalı. Dikişler kendiliğinden düzeliyor yapışık zaten ama doğum sonrası 1 hafta sonra kontrole gittim sonra da 2 ay sonra gel dedi. Önceki sezaryenimde 40 ın çıkınca gel demişlerdi