Hicrann12 hayırlı olsun canım öncelikle anneliğin bebeğin :) çok normal ameliyat gerçekleşiyo sonucta ve normal bir ameliyat değil kaç kat karnın kesiliyor canım. İşte ortalık kötü zamana denk geldin bol bol yürüyüş yapman gerek gerçekten benim ayaklarım davul gibi olmustu bileklerime kadar 40 ıma kadar yürüyüş yapmıştım bol bol su içmiştim hem kilom çabuk gitmişti hem dikişlerime çom iyi gelmişti. Evet 40ında kontrol yapıyolar ama 40 ında giden çok az insan vardır bence 🤦♀️ Ben 3 ayımda gittim ve aklıma smear testide yapın demek gelmedi onlarda yapmadılar kendime cok kızdım ozaman. VE dikişlerini kesinlikle sıcak tut suan lohusasın devamlı terlıyceksın sırtına havlu koy dikişlerini üşütürsen şişersin 10 bucuk ay oldu doğum yapalı nikaç gün önce ayagımda bir tane çorap vardı sadece ve dikişlerim ağrıdı bikaç gün hemen patik yelek giydim düzeldi. Yani seneler olup doğum yapalı hala dikişleri soğukta agrıyan cok insan duydum agır kaldırma 6ayına kadar ve sıcak tut kendini