Zisan14 bende formu doldurdum ama yeniden sisteme girdiğimde hiçbir ibare yok başvurumla alakalı. Ben doldurdum bitti yeniden girişe geldi edevlet sonrasından olmadı diye formu yeniden doldurdum hane içinde daha önce form doldurulmuş diyo anlamadım hiçbirşey