Kızlar 15aylık bi kızım var ve eşimle aramız iyi değil ikinci bi çocuk en son düşüneceğim bir şey şu durumda ve gecen ay 25inde oluyorum normalde oldum 25inde sonra 8inde bi daha oldum bu ay hala olmadım bu virüs nedeniyle stres yaptım bide eşimle alakalı büyük sorunlar var ona da stres yaptım ondan dolayı da olabilir ama korkuyorum şahsen iştahım acıldı bu sebebtenmi bilmiyorum Allah olmayana versin inşallah hamile değilimdir🤲🏻Pazartesi test alıcam