Tortilla_ Kuzum benim kiyamam yavruya. Ben bir kez fitil verdim pişman oldum bir daha vermem mecbur kalmadikça, nasıl ağlamıştı yavrum. Sabun için zaten gerekli tavsiyeler verilmiş size tavrınız net olsun.
Bebekler annelerinin hislerinden kesinlikle çok etkileniyorlar buna eminim. Ağlayınca iki koldan susturmak yerine siz yalnız başınıza bir odaya çekilip stres, panik yapmadan sakince bebeginizle ilgilenin. Zaten gerçekten 40 tan sonra çok şey degişiyor bebekte görüceksiniz. Oyun oynamak istiycek sizinle. Bol bol neşeli neşeli konuşun, gülün ona, karşılığını alırsınız inşaallah. Rabbim yardımcınız olsun 🌼