Kullanicianne bizde 4 ay aşıları olduğu gün ateslendi kizim ertesi gün öğlene kadar ateş düşürüp düşürüp geri yükseliyordu saglikocagini a radin hastaneye gidin dedi hastanede hicbusehi yok deyio fitil verip gonderdiler 3-4 saat yine ateslenince yine gittik ve dedim bu nrmal degil diye ben israr edince kan ve idrar testi istediler. meğer çocuğumun idrar ve kanında enfeksiyon varmış. 4 gün hastanede yattık yeni ciktik.Birde kizim sık sık ateslendi su aralar hep idrar yolu enf olmuş. Doktor dolveni bu pnademi zamanında kullanmıyoruz sadece calpol sıkışırsan fitil dedi.