Ozge23 benim kızım da 8 aylıkken kemik iliği örneği alınaması için anestezi aldı, gece 3den sonra hiç beslemedim sabah 9da içeri alcaklardı ama anestezi doktorunun işi çıktı 11e kadar bekledi yavrum ama çok şükür huysuzluk yapmadı babasıyla ben vardım yanında oyaladık bir şekilde, odadan çıkınca yarı baygın gibiydi 2 3 saat müşade altında kaldık tamamen ayılmıştı zaten, sonra 60cc kadar mama verdim kusma vs olucak mı diye baktılar. Çok şükür olmadı sonra taburcu olduk