Kızlar merhaba 9 aylık bir oğlum var pazartesi günü beyin,boyun ve omurilik için anestezili mr çekilecek. Bu aylarda anestezi alan bebişleriniz oldu mu hiç? Yan etkisi huysuzluk vs gibi sıkıntılarınız oldu mu ? Hepinizden dua istiyorum temiz çıksın oğlumun sonuçları 🤲🏻