GMSRI Şuan 4.5 aylik 2.5 aylıktı giydirmeye başladım. Yorgan gibi dusunun ince. Bende yorgan ortuyordum ama ust kismi hep acikta kaliyordu ev sicak ama annem hep uyuyanın ustune kar yagar kızımm der☺ bide uyurken cok hareketli bir bebek oldugu icin üstünü cok aciyordu. Dr umuzda uyku tulumu oneriyor daha saglikli bir uyku icin. Kisacasi cok memnunum terlemiyor😊