GMSRI Merhaba güzel Anneler 😊 hala kombi yakan var mı ??? Bebişlerinizi nasıl giydiriyorsunuz ? Geceleri üstüne ne örtüyorsunuz?? Havalar çok dengesiz, bir türlü ayar tutturamadım gitti 🤷♀️
deryaikra GMSRI kızım 19 gunluk daha elektriklı sobada kullanıyorum kombıde kısık ayarda calısıyor zıbın bırde ınce bır ıclık normal bır takım pjamasını gıydırıyorum bırde kılotlu corap mutlaka gıydırıyorum yenıdogan oldugu ıcın ben sıcak tutmaya calısıyorum
Sevde2511 GMSRI geceleri bazen yakıyorum altta zıbı picama üstte de aynı şekil takım giydiriyorum o gece uyurkende ince yün yorgan var onu örtüyorum terletmesin sağlıklı diye yani zaten açıyor üstünü hep sıcağı pek sevmiyoruz biz 5 aylığız
Ikizannesi2020 GMSRI doğalgazımız hala yanıyo üzerini de her zamanki gibi giydiriyorum zıbın ve tek kat takım geceleri de ince pijama giydirip normal kalın olmayan bi battaniye örtüyorum bebeklerim sıcağı pek sevmiyorlar ev çok sıcak olduğu için gündüzleri pencereleri açıyorum devamlı havalanması için öylelikle biraz serin oluyo yoksa çok sıcak oluyor doğal gaz yandığı için doğalgazı kapTmaya da korkuyoruz üzerlerini açıyorlar diye şimdilik böyleyiz bakalım☺️
Zeyzey06 GMSRI Hala yanıyor en kısıkta . Askılı zıbın 1 kat penye takim diydiriyorum. Geceleride üzerini açtığı için uyku tulumu giydiriyorum.
GMSRI deryaikra sizinki daha küçükmüş maşallah aman dikkat edin havalar çok dengesiz, biz 5 buçuk aylık olduk Allah’a şükür 😊
Defnedilan34 deryaikra külotlu çorap bebeklerde kan dolaşımını yavaşlatıyor doktorlar lek önermiyor onun yerine ince bi tayt giydirmenizi tavsiye ederim hem oda rahatsız olur :)
Hunilianne deryaikra dar kıyafetler kalca cikikligina sebep olur. Yapmayın. Ayrıca 24 dereceden yüksek oda sıcaklığı da bebeklere faydadan çok zarar verir Allah korusun.
Deletedmom311 Evet yakyoruz ama yatak odası ,otrma odası kadar scak olmadgndan ,penye kundak üstne de polar örtyorum
GMSRI Deletedmom311 neyse tek değilmişim 😅 bizim de aynı şekil yatak odası biraz daha serin olduğu için ince terletmeyen yorgan örtüyorum ama alttan kundak da yapıyorum çünkü yorganı açıyor 😁
GMSRI Sevde2511 biz de aynı sıcakla aramız pek yok, bende zaten sevmiyorum sıcağı. Hele ki hamileliğimde sıcaktan hepten bunalmıştım 🤦♀️
Faffabay Bizim kız güne 5:30 da başladığı için o sıra soğuk oluyor ev bugün akşam açtım valla kombiyi 🤷🏼♀️ gün içinde evde penye yelek giydiriyorum üstüns bi tek 3 aylık daha genel olarak yattığı için üstünde penye battaniye de oluyor 😂
GMSRI Faffabay ayyy güne gerçekten çok erken başlıyormuş 🙈 bizde sizden 1 saat sonra kalkıyoruz gerçii ama yine de serin oluyor tabii
GMSRI Ikizannesi2020 aynen bende camları açıyorum gündüzleri ister istemez ev havalanırken soğuyor, kombiyi kapatmak için sanırım mayısın ortasını falan bekleyeceğiz 😏
Meftunbade Kalorifer yanıyor bizde uzunkol zibin bide üstüne takım giydiriyorum alt üst corap eğer hava yağmurlu kalorifer yanmıyorsa daha yelek giydiriyorum ince battaniye atıyorum gündüz gece de kalın bi battaniye
Deletedmom311 GMSRI aslnda nasl alştrsan öyle gder dyolar ama mart dogumlu ztn yaz gelnce rahatlarz 😄😄
Cesurcuk GMSRI postu 0-6 ay arası diye sormuşsunuz ama fikir olsun. Oğlum 13 aylık kombi açık hala, özellikle geceleri hava soğuyor. Geceleri üzerini örttürmediği için tulum ile yatırıyorum. Bizde durum bu şekilde.
GMSRI Cesurcuk o zaman benim ki de normal 😊 benim oğlum uyku tulumunu hiç sevmedi, çok terletti kaası su içinde uyanıyordu hep
Zeyzey06 GMSRI Şuan 4.5 aylik 2.5 aylıktı giydirmeye başladım. Yorgan gibi dusunun ince. Bende yorgan ortuyordum ama ust kismi hep acikta kaliyordu ev sicak ama annem hep uyuyanın ustune kar yagar kızımm der☺ bide uyurken cok hareketli bir bebek oldugu icin üstünü cok aciyordu. Dr umuzda uyku tulumu oneriyor daha saglikli bir uyku icin. Kisacasi cok memnunum terlemiyor😊