tombikdonerkankasiiskender SeyGar benim dıştaki dikişlerim 15. günden sonra düşmeye başlamıştı normal doğum yaptım iç dikişlerim de bir kaç gün önce düştü, 40 mız çıkıcak iki gün sonra inşAllah. Dikiş izi bile kalmadı çok şükür düzeldi
46467 SeyGar in şə Allah canım merak etme düzelince insan her şeyi unutuyo sanki hiç olmamış gibi hanı çocuk doğuncz sancı unutuluyo ya onun gibi
Cns123 dbm bende doğum yapalı 1 ay oldu normal doğum. İp falan göremedim acaba estetik dikişmi aynayla kontrol ettiğim de su kabarcıgı gibi şeyler var sanırım dikiş onlar ana ip falan yok ne çevresinde var nede bu zamana kadar düştü ???
Tprk1802 Hicrann12 40 günün sonunda epey bi düzelme vardı ama ben özel bi krem kullanıyorum izleri kapatabilmek için yani ne kadar kapatabilirsem artık o yüzden bugun 67 gün arabara dökülme oluyor hala :)
Gizemensar SeyGar benim 45 günde düşmüştü iç dikişlerimin bir kısmında ilişki sonrası düştü canım bazılarının cok erken dusuyor dikişler göre değişiyor
EHY dbm benimde estetik şu an 32 günlüğüz. Ben dikişlerim ne durumda bilmiyorum ama doktorum alttan muayene ettiğinde hiç doğum yapmamış gibisin dedi. Spor yapmaya ne zaman başlanabilir bilginiz var mı bu durumda
dbm EHY bilgim yok maalesef ama rahim 42 günde toparlanıyor diye biliyorum. İsterseniz biraz daha bekleyin. ne olur ne olmaz. bilmeden birşeylere zarar vermeyelim🤗
Birgul Melikeaknnn duphalac surup kullandim ben kakayi yumusatiyor gecis kolay olsun diye dikise zarr olmasin diye
Tprk1802 Defneyelin gaz olabilir , yediklerine dilkat etmen lazım bir de düzenli tuvalete çıkmam çok önemşi,kayısı kuru incir bol bol tüket komposto felan kabak çekirdeği vs vs
Seda1635 SeyGar 19.günümde düşmeye başladı 20.21.günlerde devam etti bugün 25.gündeyiz dikiş gelmiyor iki gündür, bende çok fazla sordum bu soruları 🌸😊 Rabbim acil şifalar versiin dikişlerin güzel tutsun kolayca düşsün inşallah 🥰