cansuyu kizim uyanmiyor ben uykuda yedirip mamasini gazini cikartip geri yatiriyorum. Doktorumuz izine cikmisti bir sefer devlet hastanesine goturmek zorunda kaldim. Gece uyandirma ne beslemesi uyusun huzursuz etme dedi. Bende dinledim deneyeyim dedim keske dinlemez olaydim perisan oldu çocuğum her gun duzenli kaka yapan cocuk yapamaz oldu birde gaz problemi basladi düzenimizi bozdu eski duzene donunce normal halini aldi. Biz meme reddi yaşadik hic kabul etmedi sagip veriyordum 2 saatte bir sagdigimda 100 cc sut cikiyordu. Onu yiyip birde mama istiyordu ustune 🤦 şimdi sadece mamaya döndük sutum kesildi.