Nur2042 asafannesi033 atrofik gelişmemiş testisti yok gibi maalesef. iki ay bekledik hiçbir gelişme olmadı geçen hafta aldılar işte bende sizi merak ettim yaptırdınız mı diye
Eymen21 Nur2042 merhaba rahatsız ediyorum kusura bakmayın bebeğiniz kaç aylıktı ve testis ultrason da gözüküyor muydu?
Nur2042 asafannesi033 bizde altı aylıkken götürdük bekleyelim dediler bir gelişme olmadı şimdi 9 aylık olacak şükür bu sıkıntıyı atlattık inşallah sizinde sıkıntınız biter bir an önce
Nur2042 asafannesi033 sabitleme nedir o konu hakkında bilgim yok sadece ne yaparsanız yapın diğerini koruma için bir şey yok dendi yetişkinlerde bile olabilir bu durum dendi altı ay sonraya kontrol verildi
asafannesi033 Nur2042 diğeri de torsiyon gibi zarar görmesin diye sabitleme öneriyorlar bazı yerlerde ama onun da riskleri var diye bazı doktorlar da önermiyor
Nur2042 asafannesi033 hiç duymamıştım bize diğeri için önlem alınma durumu yok dedi doktor hani olacak olsa her türlü olur gibi konuşuldu
-EmirinAnnesi- Edward merhaba bizdede sonradan gelişen böyle bir durum oldu 40 günlükken sünnet olduğunda böyle bir sorun yoktu, şuan 6 aylık yeni teshis edildi 8 aylıkken kontrole gidicez, acaba siz nasıl bir yol izlediniz kuzucuk iyileşti mi?
Nur2042 -EmirinAnnesi- şükür ameliyata ek sünnet de oldu bir sıkıntı yaşamadık size de bol şifa inşallah
Ebruli3452 asafannesi033 merhaba yorumunuzu gördüm konuyu araştırırken. Tek testisi bulunamadı demişsiniz bulundu mu ne yaptınız. Benim oğlumun da sağ testisini bulamadı doktor cerraha yönlendirdi inşallah bulunur 🙄
asafannesi033 Ebruli3452 ya bu artık çok fazla görülen bi durum sanırım hayır bi kaç farklı doktora götürdük ama sağ tarafı yok laparoskobi ile bakılacak şu an 6 aylık doktor bir yaşında yapalım dedi varsa indirilecek yoksa kalıntı varsa ameliyatla alınacak şimdilik beklemedeyiz
Pares DmlDnz oğlumun iki testisi de inmemişti doğuştan kanalda olduğunu öğrendik takip ettik sürekli ama inmedi 7 aylıkken ameliyat olduk
Ebruli3452 asafannesi033 benimm oğlum da 8 aylık olcak bir hafta sonra. İlk doğduğunda çocuk cerrahi elle bulmuştu iner dedi inmezse ameliyat yaparız dedi 6. Ayına kadar bekle dedi. Geçen gün de doktora gittik ultrason da baktılar bulamadilar sağ tarafı tekrar cerraha yönlendirdi pazartesi gideceğim inslalah bulunur 😔
asafannesi033 Ebruli3452 sizin en azından bi kere bulunmuş benim hiç yok çok üzüldüm ama elden bişey gelmiyor ultrason hiçbir zaman kesin bilgi vermezmiş özelden yazayım size bakarmısınız daha ayrıntılı konuşuruz
Nur2042 Eymen21 kusura bakmayın çok geç gördüm ama ilk baktırdığımızda 6 aylıktı doktor 8 aylığa kadar bekleyelim dedi 8 aylıkken ameliyat oldu . Gelişmemişti testisi yani ultrasonda bulamadılar biri var diğeri yok iki kez çektirdik farklı doktora gittik aynı gün içinde ikisi de aynı şeyi dedi gelişmediği için ultrasonda gözükmüyor