Batuhantugce DmlDnz İnmemiş testis sorunu vardı bizde 6 ay bekledik doktor inecek gibi değil alalım biz aşağı dedi ve operasyon geçirdik
imgesi DmlDnz ayy o ne demek yani inmemis testis ne ki nasil anlasilio… az once internetten baktm ama dogumdan sonra cocuk doktoru muayne etmisti o anlamsmidir acaba
canparcam123 DmlDnz benim oğlumun da yumurtalıkları su topluyor su fıtığı var inşallah düzelir düzelmese ameliyat dediler😔
mgymst7038 Eğer öyle bir problemi varsa mutlaka çocuk ürolog veya çocuk cerrahi tarafından takipli olun. Ameliyat gerekiyorsa geciktirmeden yaptırın ki yumurtalar zayıf kalmasın.
DmlDnz mgymst7038 şuan takipte oldugumuz biz cocuk cerrahi doktorumuz var ama doğuştan bir tanesi küçük kalmış dediler 😞 şimdi 2,5 aylık 3 aylık olunca tekrar kontrole gidicez
Batuhantugce DmlDnz tabiki indi bir sıkıntı yaşamadık iyileşme sürecinde biraz mıZmızdı ama geçti şükürler olsun
-EmirinAnnesi- Edward merhaba bizdede sonradan gelişen böyle bir durum oldu 40 günlükken sünnet olduğunda böyle bir sorun yoktu, şuan 6 aylık yeni teshis edildi 8 aylıkken kontrole gidicez, acaba siz nasıl bir yol izlediniz kuzucuk iyileşti mi?
Edward DmlDnz 62 günlük ne kadar oluyor ? 6 aya kadar bekliyoruz dedi inmezse ameliyat yapacakmış İnşaAllah gerek kalmaz ya 😰
Fatmaaguvn DmlDnz kızlar benim oğlumunda İnmemiş testis var tek taraflı karın içerisinde(mesanenin yanında) nasıl bir yol izliyor doktorlarınız ben birkaç tanesine muayene ettirdim hepsi 1 yaşına kadar bekleyelim diyor size neler söylediler?
Havuctursusu DmlDnz merhaba sorununuzu nasılsın çözdünüz acaba? Tek testis? Gelismemiş testis problemini
ikibebebiranne_ Havuctursusu Sizinde mi boyle bı konuyla alakanız var nasıl ilerledi durum anlatirmisinz lütfen benim oğlumun sol testisi tümör nedeniyle alındı
Nur2042 asafannesi033 merhaba ne yaptınız ameliyatı biz yaptırdık beş gün oldu şükür iyi şu an . İlk gün narkozdan uyanınca baya ağladı narkotik etkisi geçince normale döndü altı ay sonrasına kontrol verdiler siz ne yaptınız acaba
asafannesi033 Nur2042 sizin durumunuz nasıldı inmemişti indirldi mi benim bebeğim daha 3 aylık 6 aylık olunca tekrar bakılacak ama bizim yok testis bulunamıyor tek tarafı
Nur2042 asafannesi033 atrofik gelişmemiş testisti yok gibi maalesef. iki ay bekledik hiçbir gelişme olmadı geçen hafta aldılar işte bende sizi merak ettim yaptırdınız mı diye
Nur2042 asafannesi033 bizde altı aylıkken götürdük bekleyelim dediler bir gelişme olmadı şimdi 9 aylık olacak şükür bu sıkıntıyı atlattık inşallah sizinde sıkıntınız biter bir an önce
Ebruli3452 asafannesi033 merhaba yorumunuzu gördüm konuyu araştırırken. Tek testisi bulunamadı demişsiniz bulundu mu ne yaptınız. Benim oğlumun da sağ testisini bulamadı doktor cerraha yönlendirdi inşallah bulunur 🙄
Duygusuz DmlDnz inmemiş testis vardı 1, 5 yasına kadar beklendi inöeyince sünnete birlikte inmemiş testis ameliyatı oldu oglum