Ebrubkts kabız, gaz sancısı ve karın agrısı yaptıgını ıcerıgının de cok bıtkısel olmadıgını soyluyorlardı benım bebegımde de dedıklerı gıbı kabızlık basladı daha once olmayan huzursuzluk belırtılerı cıktı uc gun kullanmadım ve o sıkıntılar kesıldı her bebekte aynı etkıyı gostermeyebılır bunyeden bunyeye degısebılır sızın bebıste sıkıntı yaratmadıysa devam edın tabı